Johans och Camillas renoverings-, inrednings- och trädgårdsblogg. Och lite mat här och där. Paret där Johan står för ångest och oro inför renoveringar. Camilla däremot är den positiva och kreativa källan. Oftast.

måndag 12 januari 2009

Besatt - Kryddfröerna redan här!



Fröerna jag beställde i lördags kväll på internet är redan här! Wow - snacka om snabba ryck. Varför ränna runt på stan när man kan få dem hem i brevlådan så snabbt. Beställde från www.froer.nu

Kan aldrig göra något lagom. Går alltid in väl mycket för det jag gör. För tillfället mina odlingar. Om allt tar sig kommer vi ha en djungel av olika chilisorter, koriandersorter, baslikasorter och paprikasorter. Notera inte en sort av varje utan ett gäng. Kanske hade räckt med en av varje.

Jag som inte ens lyckade få en sort morötter i jorden förra året...

2 kommentarer:

alma sa...

Ska bli kul att få några plantor till växthuset, tycker mamma. Många nya sorter...

mormor-farmor sa...

Låter likt mej. Jag brukade också driva upp alldeles för många plantor förr. Kompisarna blev glada när de fick en mängd olika plantor av mig!