Johans och Camillas renoverings-, inrednings- och trädgårdsblogg. Och lite mat här och där. Paret där Johan står för ångest och oro inför renoveringar. Camilla däremot är den positiva och kreativa källan. Oftast.

tisdag 6 januari 2009

Laser - Taket

Har idag kollat med laser angående hur mycket som taket lutar. Det visade sig inte vara så förfärligt som jag trodde - På sina håll var det enbart 1 cm. Men petnoga som vi är kommer vi säkert milimeter anpassa så taket är exakt i våg. Ska övertala sambo att enbart köra på :)

1 kommentar:

Sidjöbäcken 10 sa...

Hej! Kul att du tittade in på min blogg!

Nu har jag kollat runt lite på din och det blir ju såå fint när det blir klart. Bra att ni är noga med centimetrarna, det blir ju så mkt bättre då!

Jag kommer tillbaka igen så jag får se hur fint det blir.
//Martina